شرح وظایف مسئول دفتر - ( گروه پزشکی اجتماعی)
- پیگیری نامه های وارده به کارتابل برای مدیر گروه یا سایر اعضاء
- پیگیری نامه های صادره از سوی مدیر گروه
- دریافت و توزیع نامه های وارده ( یا بسته ها) و صادره برای ارجاع به واحد واقدام کننده و پیگیری آنها
- بایگانی پرونده ها و اوراق اداری به نحو مناسب جهت دسترسی همکاران
- حفظ و نگهداری از اوراق و اسناد و مدارک عادی و محرمانه
- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان به واحدهای مربوطه شامل:
- تنظیم وقت ملاقات با مدیر گروه
- تنظیم زمان مشاوره های پژوهشی با اعضای هیات علمی گروه
- پاسخ به درخواست دانشجویان متقاضی شرکت در دوره های روش تحقیق
- انتقال درخواست مراجعان به اساتیدو همکاران مرتبط
- هماهنگی جهت پذیرایی اساتید و همکاران در جلسات آموزشی / ادواری گروه
- اطلاع رسانی و یادآوری تاریخ جلسات به اساتید و همکاران
- افزایش مهارت های شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی و بازآموزی مربوطه
- تهیه گزارش از فعالیت ها و مشکلات و پیشرفت ها جهت سرپرست مربوطه
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق