شرح وظایف مسئول دفتر  - ( گروه پزشکی اجتماعی)

  • پیگیری نامه های وارده به کارتابل برای مدیر گروه یا سایر اعضاء
  • پیگیری نامه های صادره از سوی مدیر گروه
  • دریافت و توزیع نامه های وارده ( یا بسته ها)  و صادره برای ارجاع به واحد واقدام کننده و پیگیری آنها
  • بایگانی پرونده ها و اوراق اداری به نحو مناسب جهت دسترسی همکاران
  • حفظ و نگهداری از اوراق و اسناد و مدارک عادی و محرمانه
  • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان به واحدهای مربوطه شامل:
    • تنظیم وقت ملاقات با مدیر گروه
    • تنظیم زمان مشاوره های پژوهشی با اعضای هیات علمی گروه
    • پاسخ به درخواست دانشجویان متقاضی شرکت در دوره های روش تحقیق
    • انتقال درخواست مراجعان به اساتیدو همکاران مرتبط
  • هماهنگی جهت پذیرایی اساتید و همکاران در جلسات آموزشی / ادواری گروه
  • اطلاع رسانی و یادآوری تاریخ جلسات به اساتید و همکاران
  • افزایش مهارت های شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی و بازآموزی مربوطه
  • تهیه گزارش از فعالیت ها و مشکلات و پیشرفت ها جهت سرپرست مربوطه
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
Template settings